020 - 515 9 515

Webinar gebruikerstraining XpertHR

Gratis

XpertHR online gebruikerstraining. Gratis te volgen om het gebruik van XpertHR efficiënter te maken en een update te krijgen over de inhoud. Stel tevens uw vragen aan onze redactieleden. Dit webinar is voor zowel nieuwe als ervaren gebruikers van XpertHR.

Deze training duurt maximaal een uur en mocht u niet live kunnen kijken, kijk het webinar dan on-demand terug en stel (eventueel) uw vragen per e-mail. U leert o.a. de praktische handvatten van de kennisbank. Ook krijgt u inzicht in de nieuwe aanvulling binnen de kennisbank.

Deze gebruikerstraining is speciaal voor bestaande klanten van XpertHR die willen oefenen met het gebruik van XpertHR de Antwoordbank. De training staat onder leiding van één van onze ervaren trainers.

Tijdens dit webinar leert u o.a. de praktische handvatten van de kennisbank. Ook krijgt u inzicht in de nieuwe aanvullingen binnen de kennisbank. Daarnaast heeft u ook de mogelijkheid vragen te stellen aan onze redactieleden.

De training is gratis en later terug te bekijken! Meld u nu aan. Voor de starters van XpertHR de Antwoordbank raden wij de training op 5 oktober aan!

Klantbeoordelingen van eerdere evenementen

Plaats zelf een beoordeling

Deel jouw ervaring

Verstuur

Programma

Start Gebruikerstraining

  • Een sneak preview van het vernieuwde XpertHR
  • Snel en gemakkelijk informatie zoeken
  • CAO Research: zoeken en vergelijken van CAO informatie
  • De functionaliteiten zoals notities maken, mijn update en het delen van informatie
  • Uw vragen over het gebruik van XpertHR

Afsluiting

Na het webinar heeft u tijd om vragen te stellen aan de trainer.

Spreker

Debby Hartman – van Maanen

Als User Experience Researcher ben ik verantwoordelijk voor het vertalen van de wensen van bestaande klanten naar gebruiksvriendelijke toepassing in de producten van RBI. De input verzamelen we door gebruikersonderzoeken te houden. Daarnaast ga ik regelmatig met onze klanten in gesprek door het houden van interviews of door het organiseren van feedbacksessies.

Met mijn de jarenlange ervaring als trainer ben ik bekend met verschillende trainingsstijlen en interview technieken. Samen met marketing, redactie, customer success en sales teams verwerken we de signalen van de klant in de (door)ontwikkeling van producten om u als klant nog beter te kunnen bedienen.